Platba a doprava


 

Možnosti jak zaplatit :

 

  • Platební kartou (tzv. push platbou) přes platební bránu GP Webpay
   
 
 
  • Na dobírku při převzetí od dopravce
 
  • Předem převodem na bankovní účet
 
  • Hotově nebo platební kartou při osobním vyzvednutí na prodejně

Platba kartou (push platba)
Odkaz do platební brány obdržíte až v emailu po potvrzení objednávky společně se zálohovou fakturou.  Neplatíte tedy hned při objednávání, ale až se přesvědčíme, že vaše objednávka je opravdu kompletní.

Předem na bankovní účet
Pokud si vyberete úhradu převodem na bankovní účet, zašleme vám v e-mailu zálohovou fakturu, kde najdete všechny informace nutné pro platbu. Zboží společně s daňovým dokladem odešleme po připsání částky na náš účet.

Na dobírku
Podle typu zásilky zboží zaplatíte při převzetí od doručovatele nebo na poště.

Při osobním vyzvednutí
Zboží si můžete také osobně vyzvednout na naší prodejně ve Znojmě, kde lze zboží zaplatit hotově nebo kartou.

 

Možnosti dopravy v České republice:

 
  • Osobní vyzvednutí na naší prodejně ve Znojmě
 
  • Česká pošta – Balík Do ruky

Balík doručí Česká pošta na vámi zvolenou adresu následující pracovní den po podání zásilky.
Prostřednictvím SMS zprávy nebo e-mailu budete v den podání informováni o termínu doručení. Čas nebo místo doručení si můžete změnit.
V případě neúspěšného doručení je balík uložen na nejbližší ukládací poště a bude vám poslána SMS zpráva o možnostech jeho vyzvednutí.
Pokud si balík nevyzvednete během 7 dnů, případně nezměníte termín jeho doručení, bude automaticky odeslán zpět na naši adresu.
Při platbě na dobírku lze platit pouze hotově.

Důrazně doporučujeme zásilku co nejdříve po převzetí otevřít a přesvědčit se, zda nedošlo k poškození obsahu. Případnou reklamaci je třeba vznést do dvou pracovních dní ode dne doručení.

 

Cena dopravy

Výše poštovného po České republice je 118,- Kč při platbě předem, 167,- Kč při platbě na dobírku.
Balné neúčtujeme.

 

Doprava do zahraničí

Pro dopravu do zahraničí využíváme služeb České pošty nebo alternativních dopravců vždy tak, aby poštovné bylo pro vás co nejvýhodnější. Výše poštovného je určována individuálně podle destinace a velikosti zásilky a  bude vyčíslena na dokladu k platbě. Pro orientační stanovení  poplatků za dopravu můžete použít následující tabulku 

 

Poškození zásilky během přepravy

Přestože se snažíme zboží opravdu důkladně zabalit, může se stát, že bude během dopravy k vám poškozeno.
Při posílání po České republice je zásilka vždy pojištěna minimálně na hodnotu zboží. Odpovědnost za škody vzniklé při přepravě nese tedy pošta, je však třeba prokázat, že zboží bylo řádně zabaleno, tedy předložit kompletní obal nebo alespoň fotografie.

Jak tedy postupovat?
V případě, že bude zjevně poškozen už obal, doporučujeme zásilku nepřebírat!
Jestliže bude poškození patrné až po rozbalení, řiďte se prosím následujícími pokyny České pošty:...”Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.
Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.
Doporučujeme tedy pořídit fotodokumentaci - poškozeného zboží i celého balení!
O celé záležitosti nás co nejdříve informujte prostřednictvím telefonu nebo emailu.
Uschovejte si doklad o nákupu, který je součástí zásilky.