Jak nakupovat


 

Nakupovat u nás můžete jako registrovaný uživatel nebo bez registrace.

Výhoda registrace spočívá především v usnadnění opětovného nákupu stálým zákazníkům, slouží ke sledování stavu a historie objednávek a k získání věrnostní 10% slevy (viz Věrnostní program).
Pokud jste již registrováni, přihlásíte se ke svému účtu pomocí tlačítka Můj účet v pravém horním rohu nebo na konci nákupu (budete k přihlášení vyzváni).
Registraci lze provést jako součást nákupu, když po vyplnění vašich údajů zaškrtnete volbu Registrovat - Ano . Tímto dáváte najevo, že se chcete stát registrovaným uživatelem našeho elektronického obchodu. Po zpracování objednávky budou Vaše data uložena do našeho informačního systému. Ten vygeneruje heslo, které vám bude zasláno na vámi uvedený email a které použijete pro přihlášení k vašemu účtu při příští návštěvě. Vygenerované heslo si můžete kdykoliv změnit. Registrace však proběhne pouze, když nákup dokončíte.

V eshopu se můžete orientovat pomocí roletového menu na levé straně.
Pokud si vyberete z naší online nabídky, vložte zboží do košíku.
V případě, že zboží, které se vám líbí, není skladem, kontaktujte nás prosím nejlépe pomocí kontaktního formuláře, prostřednictvím emailu nebo telefonu. Jakýkoliv kus (jakoukoliv kombinaci tvaru a dekoru) jsme pro vás schopni objednat ve výrobě. Dodací lhůta je však v těchto případech v řádu měsíců. Každou takovou objednávku s vámi budeme řešit individuálně včetně způsobu placení.
Proto prosím nekombinujte v jedné objednávce zboží, které je skladem a zboží, které skladem není a bude se objednávat u výrobce.

Jestliže máte požadované zboží v košíku zadejte ještě své údaje a způsob platby a dopravy. Pokud jste již naším registrovaným zákazníkem, přihlašte se ke svému účtu. Pokud nejste registrováni, vyplňte kontaktní údaje (v této fázi se můžete u nás zaregistrovat zakliknutím volby Registrovat - Ano).

Teď zbývá jen kliknout na tlačítko Potvrdit objednávku a potvrdit tak a odeslat svoji objednávku. Nezapomeňte zaškrtnout souhlas s obchodními podmínkami, bez kterého není možné objednávku odeslat.

Následně vám přijde email, že jsme vaši objednávku zaevidovali. Nepovažujte prosím tento krok za potvrzení vaší objednávky (tedy tímto krokem ještě není kupní smlouva uzavřena)! Vzhledem k povaze našeho sortimentu je spousta položek na skladě pouze po jednom kuse. Chceme se proto vždy osobně přesvědčit o tom, že vámi objednané kusy jsou skutečně v daný moment k dispozici. Toto se budeme snažit učinit v průběhu daného nebo následujícího pracovního dne a zaslat vám potvrzení vaší objednávky, popřípadě návrh alternativního řešení.

Jestliže jste se rozhodli platit kartou (push platba) nebo převodem na náš bankovní účet, obdržíte ještě jeden email s potřebnými údaji pro platbu. Jakmile bude objednávka potvrzena popř. zaplacena, zboží pečlivě zabalíme a pošleme do dvou pracovních dnů.